Els espectadors es queden altre dimecres més "Con el culo al aire". La sèrie d'Antena 3 'Amb el Cul a l'aire' és líder absolut del dia amb més de 3,7 milions d'espectadors i el 19,4% de share, confirmant l'èxit de la seva estrena de la setmana passada: més de 4, 1.000.000 i el 22% de share. La comèdia lidera entre els espectadors més joves (de 4 a 54 anys), superant els 30 punts entre els més petits (de 4 a 13 anys). Destaca l'audiència en les comunitats d'Andalusia (22,8%), Madrid (20,4%), València (20,8%), Castella-la Manxa (25%), Aragó (21%), múscia (20, 3%), Castella i Lleó (23,1%) i Resta (20%).

10 comentarios:

  1. Sara ML dijo...:

    Hola David! Me dpuedes decir cuando da esa serie? Esque parece interesante y no se donde la dan.

  1. Daniel dijo...:

    Esta molt bé aquesta série, m'agrada molt, el problema es que la fan de nit i avegades no tinc temps, m'agrada el bloc. Seueix així :)

  1. ervalle dijo...:

    No me gusta esta serie

  1. Natalia dijo...:

    Ei david! M'agradaria veure aquesta serie... Quan la donen?

  1. Alberto dijo...:

    Me encanta esta serie, sin duda una de las mejores de antena 3!

  1. Si eso pones alguna otra serie eeee

  1. sergiu dijo...:

    Esta molt bé aquesta série, m'agrada molt, sigue puplicando.

  1. diego dijo...:

    se ve muy buena, creo que la vere!

  1. Mauri dijo...:

    Se ve buena la serie si eso ya la veré.

  1. marc dijo...:

    Me encanta el blog y las noticias sobre esta serie, esta guapisima.

Publicar un comentario